poniedziałek, 17 lutego 2014

Liebster Blog Award 2 i 3

Dziękuję bardzo za 2 nowe nominacje Sigyn i Monique :)

Najpierw pytania od Sigyn:

1.Lubisz rysować?
Oczywiście.
2.Myślisz, że mam wstawić tu swoje rysunki?
Czemu nie :p
3.Robisz sobie tatuaże henną?
Nie miałam okazji.
4.Jakiej muzyki słuchasz?
Heavy-metal, rock.
5.Czy lubisz mandarynki? 
Tak.
6.Czy lubisz psy?
Tak :p
7.A koty?
Stop it! Tak.
8.Kochasz życie?
Zależy.
9.Lubisz tęczę?
Co to za pytanie? xD Może...
10.Jaki kolor lubisz?
Szmaragdowy i czarny.
11.Czy myślisz, że świat może  być ładniejszy?
Może...

A teraz pytania od Monique:
1.Twoje motto życiowe?
The sky's the limit. Your sky. Your limit.2.Skąd czerpiesz natchnienie?
Z mego chorego umysłu :)3.W Twoim domu wybucha pożar. Możesz zabrać jedną rzecz. Co to będzie? 
Książka.4 .Największe marzenie?
Projektować auta.5.Czy wierzysz w to, że może się spełnić?
Może...6.Jak  zaczęła się Twoja przygoda z pisaniem?
Od dawna w zeszytach szkolnych...7. Ulubiona książka.
To jak zapytać matkę które dziecko woli!!!8. Czy oprócz pisania masz jeszcze jakieś pasje?
Oj dużo... Konie, książki, malowanie, rysowanie, auta , przyjaciele.9.Loki mityczny,filmowy czy komiksowy?
No nie! To samo co z książkami! Może... filmowy... albo mityczny.
10.Największy idol ?
Loki <311. Gdybyś miał/-a przenieść się do świata z ulubionej książki, to wybrałbyś/ałabyś...?
To nie sprawiedliwe! Nie wiem co wybrać! Ok... Asgrad.

Dziękuję jeszcze raz za wszystkie nominacje :)

2 komentarze:

  1. Hej, przeczytałam cały twój blog i jest super. Wpadnij do mnie poprzeciwnychstronach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Niedawno tu trafiłam, jest świetnie :) zapraszam do mnie:
    sheera-laufeyson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń