niedziela, 9 lutego 2014

Liebster Blog Award

Bardzo dziękuję za Margaret Laufeyson za nominacje. :D

A oto pytania od Margaret:

1. Czytasz mojego bloga? Co o nim sądzisz?

Tak czytam i sądzę że jest bardzo fajny i wciągający.

2. Co robisz, gdy ci smutno?

Słucham swojej ulubionej muzyki czyli finlandzkiego zespołu Nightwish.

3.Wyobraź sobie, że jesteś owo­cem. Jakiego smaku i koloru sok można z Cie­bie wyci­snąć?

Hm... Zapewne byłabym grejpfrutem albo granatem. Byłabym kwaśna, gorzka ale jednak smaczna xD a sok zapewne byłby czerwony.

4.Czy jesteś dobrym człowiekiem?

Tak sądzę ;) 

5.Skąd pomysł na taką nazwę bloga?

Niech pomyślę... Gdyż opisuję historię Lokiego i Sigyn pomieszaną z filmami Marvela więc fani tych filmów uznają że to realne.

6.Czego nie lubisz najbardziej robić?

Nie czytać książek przez więcej niż 1 dzień.

7.Twoja wizja wymarzonego życia?

Pić stare wino. Jeść spleśniały ser. I jeździć samochodem bez dachu. :p

8.Masz jakieś dziwactwa?

Oczywiście! Każdy je chyba ma! Ale ja mam ich chyba więcej... Nie będę się nimi dzielić, może tylko tym że jestem dziewczyną a kocham samochody, wikingów i wojsko i nie jestem plastikiem, przynajmniej tak sądzi moja klasa.

9.Co jest dla ciebie najważniejsze w życiu?

Wolność.

10.Bez czego nie ruszysz się z domu?

Głowy.

11.O co byś poprosiła gdybyś miała jedno życzenie od złotej rybki?

O święty spokój dla mnie i mojej rodziny.


Oto moje pytania:

1.Ile przeczytałeś w życiu książek?
2. Ulubiona postać z Marvela?
3. Ulubiona potrawa?
4. Czy chciałbyś być Wikingiem?
5. Jeździsz konno?
6. Od kiedy piszesz bloga?
7.Masz najlepszego przyjaciela?
8. Jesteś szalony?
9. Czy poświęciłbyś życie za uratowanie człowieka?
10. Twoje idealne życie to?
11. Czego najbardziej pragniesz?

Moje nominacje:

1. http://lokiandsigynlove.blogspot.com/?
2.http://mara-charles.blogspot.com/

2 komentarze:

  1. dobry człowiek? Nie rozśmieszaj mnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiem tutaj :)
    1. Dużo
    2. Spiderman, Czarna Wdowa, Hawkeye i oczywiście Loki
    3. Pizza
    4. Tylko jako facet
    5. Nie
    6. Od miesiąca lub dwóch
    7. Nie nazwałabym tego przyjaźnią
    8. Bardzo
    9. Zależy
    10. Będzie opowiadanie o moim wymarzonym życiu , więc nie powiem
    11. Lokiego ;-;
    Pozdtawiam
    Margaret :*

    OdpowiedzUsuń